Εγγραφείτε στο φόρουμ, είναι εύκολο και γρήγορο

Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

Σύνδεση

Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου

Πρόσφατα Θέματα
» Kyosho DBX VE
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_icon_minitimeΣαβ Νοε 12, 2011 4:26 am από Pilot_Stelios

» Kyosho DMT VE 1/10 Brushless Motor Powered 4WD Monster truck.
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_icon_minitimeΣαβ Νοε 12, 2011 4:18 am από Pilot_Stelios

»  Red BoeingPT-17 Stearman Kaydet 40-44" της Nitro planes
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_icon_minitimeΠεμ Οκτ 20, 2011 1:55 am από RC Heli-Plane.com

» Thunder Tiger Mini Titan
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_icon_minitimeΠαρ Σεπ 23, 2011 3:47 am από Pilot_Stelios

» Raptor30,50 Titan se,sc,x50,super combo..
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_icon_minitimeΠεμ Σεπ 22, 2011 4:59 am από Pilot_Stelios

» Ta Μοντέλα μας..!!
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_icon_minitimeΠεμ Σεπ 22, 2011 4:54 am από Pilot_Stelios

»  Mad force cruiser KE 25 2,4ghz
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_icon_minitimeΠεμ Σεπ 15, 2011 7:55 am από andreas kor

» Phoenix V3.0
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_icon_minitimeΠαρ Σεπ 09, 2011 12:47 am από Pilot_Stelios

» Rapicon για ολα τα μοντελα..!!
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_icon_minitimeΠεμ Σεπ 08, 2011 5:00 am από pilot_George

Πιο ενεργοί συγγραφείς
Pilot_Stelios
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_lcapΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_voting_barΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_rcap 
Chris-GR(3D)
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_lcapΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_voting_barΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_rcap 
RC Heli-Plane.com
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_lcapΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_voting_barΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_rcap 
andreas kor
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_lcapΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_voting_barΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_rcap 
har28
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_lcapΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_voting_barΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_rcap 
pilot_George
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_lcapΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_voting_barΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_rcap 

Κορυφαίοι συγγραφείς
Pilot_Stelios (12)
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_lcapΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_voting_barΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_rcap 
Chris-GR(3D) (7)
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_lcapΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_voting_barΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_rcap 
andreas kor (6)
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_lcapΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_voting_barΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_rcap 
RC Heli-Plane.com (5)
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_lcapΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_voting_barΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_rcap 
pilot_George (5)
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_lcapΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_voting_barΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_rcap 
THEODORE (2)
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_lcapΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_voting_barΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_rcap 
har28 (2)
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_lcapΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_voting_barΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_rcap 
Hobbyking Athens (1)
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_lcapΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_voting_barΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_rcap 
modelshop(Δημητρης) (1)
Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_lcapΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_voting_barΟρολογiα του Eλικοπτέρου.. I_vote_rcap 

Εντυπωσιακά Βίντεο!!!!

Τετ Αυγ 31, 2011 1:44 am από Chris-GR(3D)

Ένα θέμα ώστε να είναι συγκεντρωμένα τα εντυπωσιακά βίντεο που θέλουμε να δημοσιεύσουμε ώστε να παρακολουθήσουν και οι φίλοι μας....Ετσι ας κάνω εγώ την αρχή....Μιας και είμαι φανατικός στο aeromusical....Ας δούμε κάποια …

Σχόλια: 0

Παρόντες χρήστες
1 χρήστης είναι συνδεδεμένος αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 1 επισκέπτης

Κανένας

[ Δες όλη τη λίστα ]


Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 16, στις Σαβ Απρ 20, 2024 9:05 am
Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 39
Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η katis

Τα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 33 θέματα σε 22 θέματα

Ορολογiα του Eλικοπτέρου..

Πήγαινε κάτω

Ορολογiα του Eλικοπτέρου.. Empty Ορολογiα του Eλικοπτέρου..

Δημοσίευση  RC Heli-Plane.com Τετ Αυγ 31, 2011 3:45 am

3D Flying
Υψηλου επιπέδου πτηση η οποια περιλαμβανει δυο ή τρεις μανουβρες ταυτοχρονα. Για παραδειγμα να μιξαρετε μια λουπα καθως κανετε πιρουετες.!

540 Stall
Ενα γρηγορο ανεβασμα το οπιο συνοδευεται με 540ο πιρουετα.

Aileron
Αυτός ειναι ενας αεροπλανικος ορος αλλα γενικα ειναι οταν στριβει αριστερα και δεξια ενα αεροπλανο ετσι και σε ενα ελικοπτερο.Αλλα γενικα στο ελικοπτερο λεγεται cyclic roll

ARF
Παλι συνηθως ειναι για αεροπλανα αλλα καμια φορα μπορειτε να το βρειτε και στα ελικοπτερα σημαινει μοντελο ετοιμο για πτηση. Δλδ συναρμολογημενο και γενικα με σχεδον οτι χρειαζεται για να πεταξει.

Autorotation
Μια μανουβρα με την οποια προσγειωνεσαι οταν εχει σβησει το μοτερ.
Τα φτερα με την περιστροφη τους ακομα και μετα το σβησιμο του μοτερ ειναι υπερ αρκετες οι στροφες ωστε να προσγειωσουν ηρεμα το ελικοπτερο

ATV
Εινια μια επιλογη στις τηλεκατευθυνσεις με την οποια ρυθμιζεις ποσο μεγαλη η μικρη θα ειναι η διαδρομη του servo.

Ball Link
Eιναι ενα ειδος συνδεσεις κυριως για τις ντιζες οπου υπαρχει μια μπιλια και ενας συνδεσμος στρογγυλος ο οποιος βιδωνει πανω στην ντιζα και μετα ο συνδεσμος κουμπωνει στην μπιλια.


Backlash
Περιγραφει το κενο μεταξυ δυο γραναζιων.Αν ειναι πολυ μεγαλο τοτε τα γραναζια μπορει να παθουν ζημια αν ειναι μικρο τοτε λογβ μεγαλων τριβων δημιουργουνται ειτε κραδασμοι ειτε υπερθερμανσεις.

Binding
Eιναι ενα σημειο οπου δεν μπορει να ολοκληρωθει η κινηση του σερβο και ετσι αυτο προσπαθει να την κανει αλλα το εμποδιο την εμποδιζει με αποτελεσμα να μπορει να παθει ζημια το σερβο

Boom Strike
Ειναι ενα φαινομενο που το συνανταμε ειτε σε αρχαριους ειτε σε πολυ προχωρημενους οπου απο την μια πλευρα αν κανουν πολυ σκληρη προσγειση τοτε μπορει το φτερο να χτυπησει την Booma.Επισης απο την αλλη πλευρα σε πολυ σκληρο 3d μπορει να βγει καποιο ball link και το φτερο να χτυπησει την Booma οπου σιγουρα θα υπαρξει πτωση.

Brain Fade
Κατι σαν μαυριλα στο μυαλο. Δλδ οταν καποιος ειναι σχετικα αρχαριος και καποια στιγμη τα χασει και κανει λαθος κινηση απο αυτην που επρεπε να κανει. Σαν να λεμε στα Ελληνικα κολλησε το μυαλο μου.

Buddy Box
Δυο ιδιες τηλεκατευθυνσεις οπου εχουν συνδεθει με το εκπαιδευτικο καλωδιο. Αυτο ειναι πολυ χρησιμο οταν μαθενεται να πετατε και υπαρχει καποιος εμπειρος μαζι σας ο οποιος εχει ιδια τηελκατευθυνση με εσας


CA Glue
Μια πολυ ισχυρη κολλα οπου κολαει παρα πολυ γρηγορα. Δεν ειναι καλη για foam γιατι τα καταστρεφει.

CCPM
Cyclic-Collective-Pitch-Mixing, δλδ ειναι ενα συστημα οπου στο swashplate συνδεονται 3 σερβο με τρεις ντιζες σε σχηματισμο 120ο περιπου σαν ενα τριγωνο. Ετσι με την συνεργασια αυτων των τριων σερβο μπορειτε να κανετε οποιαδηποτε κινηση θελτε στο swashplate. Επισης αν ολα τα σερωο κανουν την ιδια κινηση ταυτοχρονα τοτε αυτο κανει την πανω κατω κινηση.Αυτα τα 3 σερβο μιξαρονται απο την τηλεκατ. Και για αυτο πρεπει η τηλεκατευθυνση σας να υποστηριζει μιξη CCPM

CG ("Center of Gravity")
Αυτο ειναι το κεντρο βαρους του μοντελου.Αυτο ειναι πολυ σημαντικο και στα αεροπλανα και στα ελικοπτερα. Το Ελικοπτερο συνηθως το ζηγιζουμε ωστε να μην ειναι ουτε πισοβαρο ουτε προσθοβαρο και ειναι πουλ σημαντικο αυτο για να μπορει το μοτντελο να πεταξει σωστα.Το αεροπλανο αναλογα το μοντελο αλλα και την πτηση μας το ρυθμιζουμε. Το CG για να το μεταφερουμε ειτε αλλαζουμε θεση στα ηλεκτρονια ειτε προθετουμε εξτρα βαρος με ειδικα βαρακια των 5, 10 ,15, 20 γρ..

Channels
Δλδ το ποσα σερβο μπορουμε να συνδεσουμε σε μια τηλεκατευθυνση.Η πιο απλα ποσες δουλεις διαφορετικες μπορουμε να κανουμε.



Clunk (Βοσκός)
Ο βοσκος ειναι ενα βαρυδακι το οποιο εχει μια τρυπα και μπαινει μεσα στο δοχειο καυσιμων συνδεδεμενο με μια σιλικονη ετσι ωστε η σιλικονη να μπορει με αυτο το βαρος να ακολουθαει καθε κινηση του μοντελου για να μην τυχον και μηνει χωρις καυσιμο..Για παραδειγμα αν το μοντελο ειναι σε αναποδη θεση τοτε το καυσιμο θα παει και αυτο αναποδα οποτε αν δεν ειχε το βαρος η σιλικονη θα εμενε ψηλα με αποτελεσμα να μεναμε απο καυσιμο.

Clutch
Η καμπανα ειναι ενα κομματι οπου μπαινει στον κινητηρα για να μπορει να τον κρατησει σε ρελαντι χωρις να γυρνανε τα φτερα.Λειτορυγει με την κεντρομολο δυναμη σαν να λεμε ο συμπλεκτης του ελικοπτερου.

Collective (Variable Pitch)
Περιγραφει τον χειρισμο οπου κοντρολαρουμε τις μοιρες των φτερων. Με αλλα λογια εννουμε την κλιση οπου περνουν τα φτερα ετσι ωστε να ανεβοκατεβαινει το ελικοπτερο χωρις να χρειαζεται να αλαξουμε στροφες στον κινητηρα. Αυτο το ελεγχουμε με το αριστερο στικ της τηλεκατ.

Cyclic
Ειναι οι κινησεις που κανουμε με το δεξι στικ της τηλεκατ. Δλδ αριστερα δεξια και πισω μπρος στις τρεις διστασεις..Στα αεροπλανα aileron elevator

Dead Stick
Ειναι μια ορολογια που χρησιμοπιειται συνηθως στα αεροπλανα γιατι στα ελικοπτερα δεν προλαβαινεις να πεις κατι τετοιο. Ειναι οταν σβησει ο κινητηρας και το φωναζεις για να σου ανοιξουν τον διαδρομο.


Dialed In
Ενας ορος οπου δεν χρησιμοποιειται πλεον και τοσο ειναι το κατα ποσο ειναι σωστα σεταρισμενς οι μιξεις του ελικοπτερου ετσι ωστε να κρατιεται η ουρα σωστα σε καθε κινηση που κανεις... βεβαια αυτο δεν ισχυει πλεον απο την στιγμη που τα γυροσκοπια πλεον κανουν αυτην την δουλεια μονα τους

Drag
Η δυναμη του αερα που αντιστεκεται σε μια κινηση.

Dual Rates
Ειναι το προτερημα καποιων τηελεκατευθυνσεων που μπορεις να προκαθορισεις ποσο μεγαλες να ειναι οι κινησεις στα πηδαλια η στα φτερα σου και μπορεις να τις αλλαζεις με εναν διακοπτη κατα την διαρκεια της πτησης

Elevator
Παλι ενας αεροπλανικος ορος ειναι στα ελικοπτερα το αντιστοιχο cycle back or forward δλδ το εμπρος πισω.

Exponential
Ειναι ενα ιδιαιτερο χαρακτηριστικο που εχουν καποιες τηλεκατευθυνσεις και μπορεις να ρυθμισεις την καθυστερηση που θα εχει το σερβο.Δλδ κοντα στο κεντρο εχει αρκετη καθυστερηση και μετα αρχιζει και μειωνεται και γινεται η κινηση αρκετα πιο αμεση. Δεν ειναι μονο για ραχαριους αλλα και για πολυ προσωρημενους

Failsafe
Ειναι παλι ενα γνωρισμα καποιων τηλεκατευθυνσεων οπου σε περιπτωση μιας παρεμβολης η οταν χασει το σημα ο δεκτης απο τον πομπο κανει μια προκαθορισμενη κινηση το σερβο για παραδειγμα κλινει την μηχανη ωστε να μην υπαρξει καποιο ατυχημα απο το ανεξελεκτο μοντελο.

Feathering Shaft
Ειναι ο αξονας οπου ενωνει τα 2 φτερα δλδ ο καθετος αξονας ως προς το ελικοπτερο.

FFF
Ειναι η πολυ γρηγορη μπροσρα πορεια του ελικοπτερου συνηθως ανω των 70kmh

Fixed Pitch
Ειναι ενας ορος οπου περιγραφεις το ειδος του ελικοπτερου δλδ το ανεβοκατεβασμα του εξαρταται απο τις στροφες του μοτερ και οχι απο την κλιση των φτερων.



Gasser
Ειναι τα ελικοπτερα τα οποια χρησιμοποιουν μοτερ βενζινης ειναι σχετικα ακριβα αλλα πετανε για αρκετη ωρα και με πολυ φτηνο καυσιμο (αμολυβδη)

Governor
Μια συσκευη οπου μας βοηθαει να κρατησουμε σταθερα τις στροφες του ροτορα. Αυτος κυριως χρησιμοποιεται σε 3d πτησεις αλλα και επισης σε χαλαρες πτησεις και συνισταται για την υγεια του μοτερ.

Gain
Εινια ο ορος που σηνυθως χρησιμοποιειται στα γυροσκοπια. Δλδ το ποσο ευαισθητο θα ειναι ενα γυροσκοπιο. Οταν εχουμε παραπανο απο οσο χρειαζεται τοτε η ουρα θα τρεμει σε γηγορου ρυθμους αν παλει εχουμε λιγοτερο τοτε η ουρα θα ιεναι ασταθης.

Glow Fuel
Εινια το καυσιμο που χρησιμοποιουν τα περισσοτερα μοντελα και περιεχει νιτρομεθανιο και καποι αλλα χημικα.. Διστυχως ειναι ακριβο



Glow Heater
Στα ελληνικα η “πιπα” η οποια βοηαθει να θερμανει το μπουζι για να γινει η αναφλεξει να παρει μπρος το μοτερ.

Glow Plug
Ειναι το μπουζι αλλα ειναι πιο μικρο απο του αμαξιου και κανει ακριβως την ιδια δουλεια που κανει στο αμαξι.

Gyro
Ειναι το γυροσκοπιο μια συσκευη η οποια κραταει την ουρα σταθερη.Παλια ηταν μηχανικα , μετα πιεζοηλεκτρικα και τωρα εινια πιεζοηλεκτρικα με headin hold ( θα το εξηγησω παρακατω). Γενικα ειναι μι συσκευη η οποια αντιλαμβανεται καθε κινηση της ουρα του ελικοπτερου και κραταει το ελικοπτερο σταθερο αντισταθμιζοντας αυτες τις κινησεις.

Header Tank
Ενα μικρο τεποζιτο συμπληροματικο θα το ελεγα το οποιο ειναι συνδεδεμενο μεταξυ της κυριας δεξαμενης και του μοτερ. Αυτο μενει γεματο με αποτελεσμα ποτε να μην εγκλοβιζονται φυσαλιδες και πηγαινουν στον κινητρα ετσι ωστε να εχει μη γραμμικη λειτουργια.. με το Header tank βοηθαμε την λειτουργια να γινεται πιο γραμμικη.



Heading hold
Ειναι μια ιδιοτητα των νεων γυροσκοπιων οπου εντελως αυτοματα κρατανε μονα τους την ουρα. Αυτα ειναι συνδεδεμενα με το σερβο ουρας οπου αν ανιληφνουνε καποια περιτη κινηση τοτε κανουν την αντιθετη κινηση ετσι ωστε ο πιλοτος να μην αντιλαμβανεται καποια κινηση της ουρας.

Heli Transmitter
Εινια η τηλεκατ. Των ελικοπτερων που συνηθως ειναι απο 5 καναλια και πανω. Αυτες εχουν αρκετες μιξεις και μια απο αυτες ειναι η CCPM.Σου επιτρεπει να φιαξεις αρκετα μοντελα και να τα τροποιοιησεις οπως εσυ θες και βεβαια στο τελος να τα αποθηκευσεις.

Hovering
Ειναι η αιωρηση δλδ να κρατας το ελικοπτερο σταθερο σε ασφαλη αποσταση απο εσενα αλλα και τους θεατες.

Hydraulic Lock
Ενας μηχανολογικος ορος οπου ειναι οταν ο κυλινρος του κινητηρα γεμισει καυσιμο και η μιζα δεν μπορει να τον εκινησει. Για να λυθει αυτο το προβλημα υπαρχουν δυο λυσεις ειτε να βγαλουμε το μπουζι για να αδειαζει ο θαλαμος ειτε να σηκωσουμε το ελικοτπερο σε ειδκη γωνια ωστε το καυσιμο να φυγει απο την εξατμιση(δεν γινεται παντα) ο πρωτος τροπος ειναι σιγουρος.


Idle up
Ειναι μια ρυθμιση της τηλεκατευθυνσης οπου κραταει το γκαζι σε ενα συγκεκριμενο ευρως στροφων καθολη την κινηση του στικ. Αυτο βοηθαει πχ στην αναποδη πτηση οπου το μοντελο θα πρεπει να του βαλουμε αρνητικες μοιρες ωστε να ανεβει δλδ να παμε το αριστερο στικ προς τα κατω αλλα κανονικα θα εκλεινε το γκαζι με αυτη την ρυμιση αποφευγουμε αυτο το προβλημα.

Jesus Bolt
Συνηθως τα ελικοπτερα εχουν 2 τετοιες ειναι οι βιδες που κρατανε τον κυριο ροτορα πανω στο ελικοπτερο. Πρεπει να ελεγχονται συχνα γιατι αν φυγει μιας απο τις δυο τοτε θα φυγει ο ροτορας και θα εχουμε σιγουρ ατυχημα.

Too Lean
Αυτο εινια ρυθμιση του κινητηρα οπου σημαινει οτι το καυσιμο αλλα και ο αερας εινια πολυ λιγος για την λειτουργια του κινητηρα με αποτελεσμα να εχουμε υπερθερμανση του. Βεβαια καμια φορα για περικους πολυ καλους πιλοτους ιεναι αναγκαιο κακο ετςι ωστε να βγαλουν ολη την δυναμη απο το μοτερ.

Loctite (Red / Blue)
Μια ειδικη κολλα σπειρωματων η οποια χρησιμοποιειται κυριως σε βιδες οπου βιδωνουν σε μεταλο. Ειναι απαραιτητη διοτι οι κραδασμοι που δημιουργουνται σε ενα ελικοπτερο ειναι τεραστιοι με αποτελεσμα να ξεβιδωνουν βιδες.Υπαρχουν 2 ειδη οι κοκκινες δλδ πολυ ισχυρη και η μπλε μετρια.

Mixing
Ειναι μια ιδιαιτεροτητα καποιων τηλεκατ, ετσι ωστε με την κινηση ενος στικ να επιτρεπουν παραπανω απο εναν ελεγχους.

Mixture
Ειναι το μιγμα δλδ ποσο πλουσιο η φτωχο εινια. Εξαρταται απο το καυσιμο αλλα και απο τον αερα οπου ρυθμιζονται με ειδικες βελονες.

Needle Valve
Η βελωνα καυσιμου οπου ρυθμιζει το ποσο καυσιμο θα πηγαινει στο καρμπυλατερ συνηθως εχουν μια τετοια βελωνα αλλα τα νεα μοτερ εχουν 2 βελωνες για να ρυθμιζουν το καυσιμο ειτε στα χαμηλα ειτε στα ψηλα.

Nose-In
Ειναι η αιωρηση κατα την οποια ο πιλοτος βλεπει την μουρη του ελικοπτερου.

Paddles
Ειναι σαν να λεμε μικρα βοηθιτικα φτερακια που βοηθανε στο stabilization του ελικοπτερου αλλα και επισης για να γινεται το ελικοπτερο ταχυτερο στις κινησεις του.


PCM / PPM
Ειναι δυο κωδικοποιησης σηματος οποθ η πρωτη ειναι καπως σαν Ψηφιακη και λιγο πιο ασφαλης( υπαρχει δυνατοτητα ενεργοποιησης Failsafe). Η PPM ειναι FM και ειναι υπηρεπης στον θορυβο.

Peak Charger
Εινια οι φορτιστες με τους οποιους οταν η μπαταρια φορτιστει πληρως τοτε η φορτιση αυτοματως σταματαει.

Pirouette
Ειναι η κινηση οπου υλοποιειται με το αριστερο στικ οταν το κανουμε ειτε αριστερα ειτε δεξια και το ελικοπτερο γυριζει γυρω απο τον εαυτο του αρκετες φορες.

Pitch Meter/Gauge
Eιναι ενα εργαλειο το οποιο χρησιμοποιεται για να μετρησουμε τις μοιρες που φτανουν τα φτερα και τα paddles.

Push/Pull
Ειναι μια μεθοδολογια συνδεσης των σερβο. Δλδσυνδεουμε στα σερβο 2 ντιζες οπου η μια ντιζα τραβαει και η αλλη σπρωχνει. Αυτο το χρησιμοποιουν συνηθως στο CCPM για να ιενια πιο ακριβες το σερβο αλλα και για να μην χανετε η δυναμη του

Revolution Mixing
Ειναι μια μιξη που πλεον δεν χρησιμοποιειται και τοσο.μιαξρει την ουρα με το γκαζι ετσι ωστε να οταν δθνουμε αποτομα στροφες η ουρα να κανει την ανιθετη κινηση για να μην εχουμε μεγαλη κινηση.. Βεβαια αυτο νδε χρειαζεται πλεον αφου υπαρχουν τα Heading hold gyros.

Rudder
Eεινια η ουρα του αεροπλανου συνηθως αλλα το χρησιμοποιουμε και στα ελικοπτερα.

Too Rich
Οταν το μειγμα μας απο αερα και καυσιμο εινια πολυ πλουσιο με αποτελεσμα να εχουμε μπουκομα και να μην μπορουμε να βγαλουμε αρκετες στροφες απο τον κινητηρα.

Rx
Εινια ο δεκτης ο οποιος ειναι πανω στο μοντελο και ειναι υπεθυνος για τον χειρισμο τον σερβο οτι κινησει στελνουμε αυτο την δινιε στα σερβο για υλοποιηση.

See-Saw Head
Ειναι οι κεφαλες οπου εχουν ena feathering shafr ετσι ωστε οταν το ενα φτερο παει πανω το αλλο να πηγαινει κατω.

Servo
Ενας μηχανισμος ο οποιος κανει καποιες κινησεις οπως πχ να ανοιγοκλινει το γκαζι να στριβει κτλ κτλ.

Slop
Ειναι ο τζογος που μπορει να δουμε σε καποια μερη του ελικοπτερου και πρεπει να τον μειωσουμε το περισσοτερο δυνατον.

Stabilizers
Ειναι 2 stabilazers ενας στον μεσον της boomas και ενας στο πισω μερος της μπουμας οπου ειναι για την αεροδυναμικη του ελικοπτερου. Και επισης ο πισω προστευει την ουρα κατα την προσγειωση.

Sub-trim
Ειναι μια ρυθμιση της τηλεκατ. Με το οποιο κεντραρουμε το σερβο οπου εμεις θελουμε.

Swash Plate
Ο δισκος του ελικοπτερου ομου με αυτον γινονται ολες οι κινησεις το πανω κατς μπρος πισω αριστερα δεξια.


Throtle Curve / Pitch Curve / Programmable Points
Ειναι οι καμπυλες γκαζιου και μοιρων. Οι οποιες εχουν καποια σημεια και ρυθμιζουμε ποσο της εκατο θελουμε να εχουμ ειτε γκαζι ειτε μοιρες στα συγκεκριμενα σημεια..Καποιες τηλεκατ. Εχουν περισσοτερα σημεια απο καποιες αλλες δλδ μπορουμε να κανουμε πολυ πιο ακριβη ρυθμιση.

Throttle Hold
Ειναι μια ρυθμιση της τηλεκατ οπου με το πατημα ενος διακοπτη το ενεργοποιουμε και το ελικοπτερο ερχεται στο ρελαντι και απενεργοποιειται το γκαζι . Αυτο ειτε χρησιμοποειται στα autorotation ειτε για να ελεξουμε κατι στο ελικοπτερο ανω ειναι σε λειτουργια..

Training Gear
Ειναι τα ποδαρακια που μπορουμε να βαλουμε κατο απο το ελικοπτερο ετσι ωστε να ειναι πιο ευκολη η προσγειωση για τους αρχαριους..

Tracking
Εαν οι μοιρες των 2 blades δεν ειναι ακριβως ιδιες τοτε εχει το αποτελεσμα οταν τα blades περιστρεφονται να μην ειναι στο ιδιο υψος δλδ θα ιενια καπως ετσι >< εμεις πρεπει να τα κανουμε ετσι - -

Tx
Ειναι η τηλεκατευθυνση οπου τηελκατευθυνουμε το μοντελο μας.

RC Heli-Plane.com
RC Heli-Plane.com
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 5
Points : 13
Ημερομηνία εγγραφής : 29/08/2011
Ηλικία : 12
Τόπος : AΘήνα

https://rc-heli-plane.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης